środa, 6 listopada 2019

Kartka z rozdarciem i niebieskimi kwiatami.

Dzień dobry kochani.

Dziś chcę Wam pokazać kartkę, którą 

wykonałam na licytację dla małego Piotrusia. 

Kto mnie dobrze zna , ten wie że często się 

angażuję w akcje charytatywne szczególnie dla 

ludzi.

O samej kartce mogę napisać wiele. 

Inspirowana jest Gosią Mosią, zrobiona z 

papierów Lemoncraft, tekturka marokańska,

 której użyłam pochodzi od Twoja tekturka ,

 rameczkę z masy fimo wykonałam sama tak 

samo jak kwiaty z foamiranu , z których jestem
bardzo dumna. 

Osoba , która wylicytuje kartkę będzie mogła

 wybrać sobie napis do tej karteczki.

Jestem zakochana w tej kartce i aż żal będzie mi
się z nią rozstawać, ale mam nadzieję ,że pójdzie w ręce osoby która szanuje rękodzieło.

_________________________________________________________________

Good morning sweethearts.

Today I want to show you a card which

I made a bid for little Piotr.

Who knows me well knows that he often goes

I am involved in charity campaigns especially for 
 
 people.
 
I can write a lot about the card. It is inspired by Gosia Mosia, 
made of Lemoncraft papers, 

 which I used comes from Twoja Tekturka 
 
I made the frame from fimo mass myself

same as the foamiran flowers. 

The person who will bid the card will be able to
 
  choose the inscription for this card.
 
 I am in love with this card and I will feel sorry for it
 
 to part with her, but I hope she will go into the hands of a person
 
 who respects handicrafts.





 
Kartkę zgłaszam na wyzwanie

 Wyzwanie

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu cudna karteczka, dzięki za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka kartka i szczytny cel, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...