środa, 18 listopada 2020

Białe święta!

 Witajcie cieplutko!

Czy czujecie już klimat świąt?

Wiem, wiem że jest ciężko. Brak śniegu, covid i te 

sprawy.... Dlatego mam dla Was pracę. Kartkę, którą

robiłam na konkurs Art In Town ale oczywiście nie

ogarnęłam, że już było po czasie kiedy ją 

skończyłam🙈. Tak czy inaczej kartka bardzo 

bogata, zrobiona TYLKO z dwóch arkuszy papieru 

Paper Heaven Białe jak śnieg 04 i 06. Oczywiście da się!

Myślę, że bez tekturek z Fabryki Weny było by 

ciężko, bo to one robią tu cały klimat. 

Dajcie znać jak Wam się podoba taka kartka 😊

Buziaki!




Pracę zgłaszam do wyzwania scrapkowo 😊



                                     oraz Paper Heaven



A także Craftymoly



10 komentarzy:

  1. Cuuudowna:)! POzdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, gwiazdkowa praca! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca! Piękna, bogata kompozycja zachwyca, zawsze podziwiam jak można ze smakiem upchnąć tak dużą ilość dodatków ;) Dziękujemy za udział w zabawie Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie warstwowa;) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna praca,tyle się dzieje, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...