środa, 30 października 2019

Kartka na Chrzciny małej Zuzi / Baptism Crad for little Zuzia

Witajcie Kochani:) 


Dzisiaj pokażę Wam kartkę , którą zrobiłam dla małej dziewczynki
z okazji Chrztu Świętego.

Kto mnie podgląda na ista ten wie , że ostatnio zaczęłam robić kwiaty z foamiranu. 
_______________________________________________________________________ 

Hello Dear:)
 Today I show you my card which I made for a little girl 
on the occasion of baptism
 
 Who's watching me on Instagram knows that I have recently 
started making foamiran flowers.



Produkty których użyłam: 
________________________________________
Products which i use

Papier / Paper  LemonCraft - Next to me


Tekturkowe elementy /
cardboard elements
 
   Kreatywna Pracownia - Ręką rysowane
 Scrapiniec - Little angel 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...