wtorek, 18 lipca 2023

Kartka ślubna w fiolecie

 Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z pracą, która powstała dzięki Ani Kartki z pasji. Ilekroć wchodziłam do Ani na Instagram, kusiły mnie piękne fiolety od Scrapandme kolekcji "Spring Purple". Skusiłam się i też pocięłam tą kolekcję. 

Ostatnio jestem bardzo blisko z koronkami i kwiatami, dlatego nie mogło zabraknąć ich w mojej pracy. Tekturkę tamborek zabieliłan farbą kredową, Młoda Para - najpiękniejsza ever w centrum karteczki. Do wykończenia kompozycji użyłam żwiruku większego i mniejszego oraz chlapań.





Pracę zgłaszam na wyzwanie

https://blogscrapandme.blogspot.com/2023/07/wyzwanie-106-praca-dowolna.html?m=1


Oraz na wyzwanie

https://craftymoly.blogspot.com/2023/07/co-nam-w-duszy-grawyzwanie-135.html?fbclid=IwAR0lGXYSVq628K-WX5WhbgJpD9kaXEvswJZPWMP1BxkaY7qx5kd2INTDD4U&m=1



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...