sobota, 15 lipca 2023

Ślubny exploding box z sercami

 Hejka:)

Dziś mam dla Was ślubną inspirację w formie exploding boxa.

Nie ukrywam, że większość ślubnych boxów powstało dla mojej szwagierki. 

Dzięki niej powstają projekty, które mogą zamawiać moje klientki.

Cieszę się, że nie robię do szuflady i moje produkty uszczęśliwiają innych. 

Tym razem zrobiłam bardzo subtelny, bez przepychu ale z klasą.

Wieczko zrobione jest banerem z sercami i kwiatami z foamiranu. 

W środku jak zawsze kalendarz od zawsze wingels shop, złote obrączki, miejsce na banknoty oraz życzenia. Na środku przepiękna tekturka Para Młoda od Tekturkowo.

Suknie Panny Młodej ozdobiłam dodatkowo mikrokuleczkami.








Prace zgłaszam na wyzwanie Tekturkowo





2 komentarze:

  1. Bardzo elegancki box, dbałość o szczególy niesamowita, uwagę przyciąga delikatne zdobienie na sukience. Dziękuje za udział w wyzwaniu @tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pudełeczko, zadbałaś o każdy detal. Idealny na ślub! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...