wtorek, 13 października 2020

Kartka dla Pani przedszkolanki.

 Witajcie!

W tym roku, nie ma akademii z okazji Dnia 

Nauczyciela, nie mniej jednak przygotowałam 

córce kartkę, która wręczy swojej wychowawczyni.

Kartkę przygotowałam z kolekcji The Four Seasons 

Autumn od P13.  Ogarnęło mnie szaleństwo 

warstwowe:) użyłam mnóstwo elementów do 

 z arkusza do wycinania, wybrałam tekturki 

od Fabryki Weny oraz liść od AB Studio,

który poembossowałam.









Moją pracę zgłaszam do wyzwań:







13 komentarzy:

  1. Karteczka jest taka jak lubię- warstwowa, ze złotymi elementami na klacie, przemyślana kompozycyjnie- brawo! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świrów Rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna warstwowa praca, złote listki dodają smaczku. Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie skomponowana;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, bardzo piekna kartka. ogromnie mi się podoba. dziekuje za udzial w wyzwaniu Warstwy

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowm Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Dziękuję za udział w dyniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...