wtorek, 29 września 2020

Piękna czerwono - złota jesień.

 Hej!

Dziś przychodzę z urzeczywistnieniem mojego nostalgicznego wspomnienia o jesieni. 

Pięknej, ciepłej złoto-pomarańczowo-czerwonej jesieni.

Teraz za oknem buro, szaro , smętnie, dlatego ratuję się tą właśnie pracą.

Kartkę zrobiłam z nowej kolekcji Mintay Papers Fall Festival,

Wiecie już że w moich pracach znajdziecie tylko tekturki od Fabryki Weny. 

Są śliczne, dużo wzorów do wyboru, a co najważniejsze

 Asia zrealizuje każde indywidualne zamówienie.

Ja w swojej pracy użyłam Fabrykowego okna, które pomalowałam złotą farbką

użyłam także zestawu farfocli, które pozłociłam za pomocą folii do złoceń. 

Kompozycję stworzyłam z elementów do wycinania oraz ręcznie robionych kwiatów.

Ta kartka ociepla wnętrze mojej sypialni.

A Wam jak się podoba?





Pracę zgłaszam na wyzwania






8 komentarzy:

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...