wtorek, 13 października 2020

Kartka na nowy start

 Hej!

U mnie w warsztacie wciąż jesienie. Tym razem 

chciałam Wam pokazać kartkę dla dziewczyny,

która rozpoczyna samodzielną przygodę. Kartka

będzie dekorem pomieszczenia, będzie 

przypomniała o przyjaźni , dlatego wybrałam 

ciepłe kolory od Minaty Papers czyli nowa

kolekcja Fall Festiwal

Na kartce zrobiłam ramkę i to właśnie na niej 

umieściłam całą kompozycje z elementów do

wycinania oraz tekturek.






Moją pracę zgłaszam do wyzwań









18 komentarzy:

  1. Cudowna, jesienna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jesienna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, jesienna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu u Świrów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że papiery inspirujące do tworzenia, nic dziwnego... Piękny jesienny obraz :) Dziękuję ponownie za udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesienna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowm Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny klimat na Twojej karteczce :) Dziękuję za udział w dyniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...