sobota, 14 grudnia 2019

Świąteczna gwiazdka/ Christmas Star

Hej!!

Dziś mam coś innego niż kartka. 
Dziś mam gwiazdkę którą można powiesić na choince lub postawić jako dekorację. 
Praca zrobiona z papierów Altair Art -  Festive Cats,
 ozdobiona małymi złotymi gwiazdkami i poinsecją. 
Jak Wam się podoba moja propozycja?


Hello!!
Today I have something other than a card.
 Today I have a star that can be hung on a Christmas tree or put as a decoration. 
Work made of Altair Art - Festive Cats papers, 
decorated with small golden stars and poinsettia. 
How do you like my offer?



Biorę udział w wyzwaniu
wyzwanie


6 komentarzy:

  1. Piękna gwiazdeczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta Twoja gwiazdka. I kwiatuszek też bardzo ładny wydziergałaś. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT Sklepu Od A do Zet, życzę Zdrowych i Wesołuch Świąt oraz powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ! Ode mnie również Wesołych Świąt

      Usuń
  3. Piękna gwiazdeczka...Dziękuję za udział w wyzwaniu "od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna gwiazdka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu "od A do Zet".

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...