niedziela, 22 grudnia 2019

Kartka z ręcznie robionymi poisencjami / Card with hand made posences

Cześć kochani!

U mnie szaro, buro, ani grama śniegu. 
Dlatego rozjaśniłam moją pracę, posypując kwiaty brokatem. 
Od razu milej i cieplej się zrobiło.
Tak błyszcząco, troszkę mroźnie.
   Spójrz.


__________________________________________________

Hello Darling!

It is gray, rainy, there is no gram of snow.
 That's why I brightened my work, sprinkling flowers on brocade.
 It was nice and warmer right away.
So shiny, a little frosty.










W swojej pracy użyłam :
___________________________
I used in my work:

witer
midwinter

dodatki

Biorę udział :
wyzywanie

5 komentarzy:

  1. Śliczna poinsecjowa karteczka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Co do tutorialu to bym włączyła speed przy niektórych momentach np. układania kompozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny ☺️ pomyśle o speedzie , chociaż ja gaduła to nie wiem jak to wyjdzie 😂

      Usuń
  2. Pięknie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poisencje szronem oprószone! Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...