czwartek, 12 grudnia 2019

Kartka świąteczna krok po kroku Altair Art/ Step-by-step Christmas card Altair Art


Cześć kochani!
Dzisiaj przychodzę z tutorialem na kartkę krok po kroku
 Będę korzystać z takich produktów:
  • Baza DL 9,9cm x 21 cm
  • Papiery Altair Art:
  • Nightfall 06
  • Festive Bells 02
  • kwiaty z foamiranu
  • klej
  • sizal
  • tekturka Tekturkowo
  • tekturka plaster miodu Twoja Tekturka
  • serwetka Nellie’s 
  • taśma piankowa
  • suszone plastry pomarańczy
  • liście ostrokrzewu i jodły
  • szyszki olchy
  • czerwona jarzębina
  • biała oszroniona jarzębina
  • złote kule styropianowe
 _____________________________________________________________
Hello Darling!
Today I come with a tutorial on a card step by step.
 I chose such products :
  • Base DL 9,9 cm x 21 cm 
  • paper Altair Art :
  • Nightfall 06
  • Festive Bells   02
  • foamiran flowers  
  • glue 
  • sizal
  • chipboard from Tekturkowo 
  • chipboard honeycomb
  • napkin from Nellie’s  
  • distance tape
  • dried orange slices
  • Cut out holly and fir leaves
  • alder cones
  • red mountain ash
  • white frozen mountain ash
  • gold styrofoam balls



Poinsecje 
Najpierw wycięłam kwiaty poinsecje z foamiranu.
Do wycięcia poinsencji użyłam wykrojników Rosy Dots.
Do kolorowania użyłam czerwonej pasteli. 
Płatki podgrzałam na żelazku i uformowałam..

Poinsettias
First, I cut flowers from pianiran. 
I used Rosa Dots dies to cut out the poinsettias.
I used red pastels for coloring. 
I heated the flakes on an iron and formed them.





 
Pierwsza warstwa 9,7cm x 20,8 cm Altair Art Nightfall
Druga warstwa 8,7cm x 19,8 cm Altair Art Festive Bells
Trzecia warstwa 8 cm x 19 cm Altair Art Festive Bells 

First layer 9,7cm x 20,8 cm AltairArt Nightfall
Second layer 8,7cm x 19,8 cm Altair Art Festive Bells
Three layer 8 cm x 19 cm Altair Art Festive Bells


Drugą i trzecią warstwę potraktowałam radełkiem i i postrzępiłam nożyczkami. 
Obie nakleiłam lekko asymetrycznie. 
I treated the second and third layers with a knurl and torn them with scissors. 
I both glued slightly asymmetrically.





Tekturkę ramkę pomalowałam białą farbą . 
Z papieru Festive bells wycięłam serwetkę wykrojnikiem Nellie's.
I painted the cardboard with white paint. 
I cut the napkin with Nellie's die cut paper Festive bells.
\

Pomalowałam szyszki białą farbką.
Z arkusza dodatków wybrałam motyw z latarką i dopasowałam do ramki. 
Przykleiłam trochę sizalu a na niego dokleiłam serwetkę wyciętą z arkusza 02.
Ramkę z motywem podkleiłam tekturką.

I painted some cones with white paint.
From the add-on sheet ,I chose a theme with a flashlight and fitted it to the frame. 
I glued some sisal and put a cut napkin from sheet 02 on it.
I attached the frame with the motif to the chipboard




Po środku w górnej części nakleiłam pół plastra pomarańczy, 
nakleiłam też ususzoną jarzębine. W dolnej części docięłam tekturkę plaster miodu.
In the middle in the upper part I glued half a slice of orange, also put sprinkle 
tried mistletoe.
In the lower part I cut out a honeycomb chipboard





Po prawej stronie kartonu zrobiłam wieniec z liści ostrokrzewu.
On the right side of the carton I made a wreath of holly leaves.
Przykleiłam poinsencje i miejscami przykleiłam dodatki.
I glued poinsettias, glued additions in places.

Mam nadzieję ,że mój tutorial Was zainspiruje. 

Ściskam ! 

Kasia

********
I hope that my tutorial will inspire you.

Hug it!

Katie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...