niedziela, 17 listopada 2019

Prosto z serca - czekoladownik

Cześć!!! 
Zbliżają się urodziny mojej przyjaciółki i z tej okazji przygotowałam dla Niej czekoladownik.
Pudełko wykonałam z papierów AltairArt oraz przyozdobiłam kwiatami z foamiranu i motylami.
Cała kompozycja kwiatowa zbudowana jest wokół rameczki. 
Do uzupełnienia wykorzystałam tekturki listki,, łezki które zrobiłam z kleju na gorąco oraz złotych kulek. 

Hi !!!

My friend's birthday is approaching and on this occasion I prepared a box of chocolate for her. 
I made the box from paper AltairArt , I decorated with foamiran flowers and butterfly.
The entire floral composition is built around the frame.
To complete, I used cardboard leaves, tears, which I made of hot glue and golden balls.

Hugs Kasia





Pracę zgłaszam do wyzwania
 Wyzywanie

3 komentarze:

  1. Piękna pastelowa praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni Rękodzieła Lovehandmade :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...