poniedziałek, 7 października 2019

Mintayowe nowości czyli The Sweetest Christmas

Dobry wieczór. 

Dziś pojawiło się wyzwanie od Scrapkowo.pl i pomyślałam, że to idealny moment 

na pokazanie mojej nowej pracy z wykorzystaniem nowości Mintay by Karola czyli

The Sweetest Christmas🎅


Klientka zażyczyła sobie kartkę na Mikołaja z Mikołajem. 
 
W tym tygodniu dałam sobie wyzwanie - próbować nowych metod i nowych form kartek. 
 
Nigdy nie robiłam postarzanych warstw ale tu postanowiłam się przełamać i nożyczki poszły w ruch. 
 
Mi się bardzo podoba efekt końcowy, grafiki z kolekcji Mintay Papers przypominają mi reklamę 
 
Coca Coli i myślę, że taka buteleczka cudownie by pasowała😁

Karteczka okienkowa trójwarstwowa na bazie papierów 

Minaty by Karola -Kiddie

Po lewej i po prawej stronie słodkie dekoracje,

całość wiązana na wstążeczkę.

W środku  kompozycja z mikołajem, choinką i słodkościami.

 W tej pracy użyłam także nowości od Lemoncraft Joy to the world,

jest to druga warstwa w tym projekcie. 





Papiery od Lemoncraft są jeszcze niedostępne w Scrapkowo.pl , 
ale mam nadzieję, że się to zmieni :)

Pracę zgłaszam do wyzwania
Wyzywanie Scrapkowo.pl

 

8 komentarzy:

  1. Piękna, świąteczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca🤩świetny klimat, dziękuję za zabawé ze scrapkowo.pl pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca:)! https://infoscrapkowo.blogspot.com/2019/10/wyzwanie-pazdziernikowe-46-swiateczne.html

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...