piątek, 11 października 2019

Krawatowa kartka 18 stkowa

Witajcie cieplutko!!

W środę dostałam info , że pewien  Krzyś z zespołem Downa obchodzi 18- ste urodziny i bardzo 

miło by mu było, gdyby ktoś posłał mu karteczkę urodzinową. 

Bardzo lubię brać udział w akcjach charytatywnych szczególnie jeśli wywołują u kogoś uśmiech:)

 W tym tygodniu jak już wspomniałam, próbuję rzeczy których jeszcze nie robiłam.

Zrobiłam kartkę z koszulą z tutorialu Gosi Metryki. 


Pierwsza warstwa oczywiście LemonCraft - Nie zapomnij mnie.

Trzecia warstwa to papier bazowy. 

Obie warstwy obszyłam ręcznie.

Sama koszula zrobiona jest z papierów ScrapAndMe -Simple Story 2.

Do zrobienia krawata użyłam LemonCraft - Day Dream.

Jak Wam się podoba? 



Pracę zgłaszam do wyzywania 
Wyzwanie

7 komentarzy:

  1. Dziękuje za udział w zabawie na blogu Altair Art! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka urodzinowa! Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna inicjatywa. :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...