środa, 14 lutego 2024

Kartka z live || DT scrapkowo.pl

Cześć i czołem!

Dziś mam dla Was karteczkę, która powstała na live na fp scrapkowo.pl. 

W planach miałam czekoladownik, niestety Madzia się rozchorowała i musiałam zrobić coś innego, mniej pracochłonnego. Wpadłam na pomysł wykonania słodkiej kartki walentynki wybrałam papiery i elementy do wycinania od Scrapandme. Zależało mi na grafice dwóch dziewczyn, a takie znalazłam w arkuszu od Lemoncraft. Cała komplet jest warstwowa dzięki wyciętym grafikom kwiatów, dodatkowo użyłam taśm od Tekturkowo:) Nie mogło zabrakać kwiatów, a także skusiłam się na delikatne chlapania color glow od 13 @rts.



W mojej pracy znajdują się serca na arkuszu oraz serca cekinki :)

Prace zgłaszam na wyzwanie 

Praca z sercem

https://blogscrapandme.blogspot.com/2024/02/wyzwanie-113-z-sercem.html?m=1

1 komentarz:

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...