środa, 17 stycznia 2024

Szkatułka dla Babci || DT Tekturkowo

 Hej!

Już w sobotę będziemy świętować Dzień Babci, a w niedzielę Dzień Dziadka. Ja na obie te okazję przygotowałam upominki. 

Jako inspirację dla Tekturkowo wykonałam szkatułkę na kosztowności. Wiem, że każda Babcia ma błyskotki, dlatego taki prezent jest bardzo praktyczny.

Moja mama czyli Babcia mojej córki bardzo lubi kolor żółty i niebieski dlatego połączyłam dwie kolekcje od Scrap And Me "Summer Meadow" oraz "Sunflowers", dołożyłam listki oraz kwiaty, a całą kompozycję budowałam na poembossowanej na biało ramce.






Moją pracę zgłaszam do wyzwania ScrapAndMe 

https://blogscrapandme.blogspot.com/2024/01/wyzwanie-112-dowolna-praca.html?m=1



1 komentarz:

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...