piątek, 17 marca 2023

Exploding box Pierwsza Komunia Święta

 Hej!

Piękne słoneczko za oknem, a ja w pracowni. Wykorzystuje każda wolną chwilę na tworzenie i takim sposobem powstał Komunijny exploding box z papierów od Lexi Design "Sweet Baby Girl". 

Aktualnie na FP Lexi trawa konkurs z kolekcją miesiąca, którą właśnie jest ta piękna dziecięca kolekcja.

Na wieczku jak i w środku umieściłam sporo tekturek oraz mnóstwo kwiatów. 

Na ścianach jest miesiące na gotówkę, życzenia, tekturka z kielichem od Laserowe Love oraz śliczna dziewczynka.

W centralnej części umieściłam śliczną tekturkę krzyż, Hostia i księga od Tekturkowo. 







Mam nadzieję, że się zainspirowaliście.

Buziaki! Kasia

Prace zgłaszam na wyzwanie Tekturkowo





5 komentarzy:

  1. Przepiękny delikatny box. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki i kompozycje w boxie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały box! Pozdrawiam, Magda z dt Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...