niedziela, 29 maja 2022

Czekoladownik urodzinowy - live sklepu scrapkowo.pl

 Cześć 

We wtorek na Fanpag'u sklepu scrapkowo.pl prowadziłam live, podczas którego pokazałam najnowszą kolekcję od Paper Heaven- Pierwszy Pocałunek i zrobiłam z niej czekoladownik. 

Cała kolekcja jest piękna, aczkolwiek nie wszystkie arkusze przypadły mi do gustu. Nie mniej jednak praca z tymi papierami była przyjemna. 

Do całej kompozycja użyłam listków z elementów do wycinania, rameczki z masy oraz kwiatów, które także robiłam podczas spotkania live.






Prace zgłaszam na wyzwanie

Co mi wiosną w duszy gra

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2022/05/wyzwanie-co-mi-wiosna-w-duszy-gra.html?m=1

Lista materiałów znajduje się na blogu scrapkowo.pl TU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...