środa, 8 grudnia 2021

Bombka MDF - inspiracja dla scrapkowo.pl

 Cześć!

W przerwie od kartkowania sięgnęłam po bazę MDF. W scrapkowo.pl znajdziecie dużo wzorów do wyboru. Ja zakupiłam kształt bombki okrągłej oraz szyszki i właśnie tą drugą ozdobiłam. 

Całość pomalowałam czerwoną farbą, ale nie pasowało mi więc przemalowałam na biało. W środku znajduje się papier scrapowy Cosy Winter od P13, używałam elementów do wycinania z kolekcji Christmas Treas oraz gałązek. 

Kompozycja na bombce jest bardzo warstwowa, uważne oko dostrzeże tam także dzwoneczki i koronkę:)

Mam nadzieję że podoba Wam się moja inspiracja dla scrapkowo:)




Buziaki ! Kasia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...