środa, 8 grudnia 2021

Album harmonijnowy ślubny - Szmaragdowe Ogrody - inspiracja dla scrapkowo.pl

 Witajcie cieplutko!

W mojej ofercie od czerwca możecie znaleźć produkty z kolekcji - Szmaragdowe Ogrody.

Do boxów i kartek dołącza album harmonijnowy.

Album powstał już jakiś czas temu ale dopiero w sobotę mogliście go zobaczyć jako inspiracje dla scrapkowo.pl

Album jak cała kolekcja produktów powstał z papierów Paper Heaven kolekcja Złote Sny. Ja w mojej ofercie mam do wyboru wersję podstawową z papierem złotym lustrzanym oraz wersje rustykalną. Ten album jest w wersji podstawowej.

Album pomieści zdjęcia 9x13 oraz 10x15 więc jak na album harmonijnowy jest naprawdę pojemny:)









Pozdrawiam serdecznie. Kasia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...