sobota, 31 lipca 2021

Exploding box w lekkim stylu boho

Cześć!

Oj dawno nie było exploding boxa;) ale spokojnie mam w zapasie zdjęcia aby Wam pokazać co nieco, kto śledzi insta ten jest na bieżąco;)

Exploding box na bazie kraftowej od Rzeczy z Papieru,  kolekcja przepiękna delikatna i zmysłowa od Mintay Papers " Precious Moment. Tym razem postawiłam na Fabrykowe obrączki ,które ozdobiłam malutkimi kwiatuszkami z foamiranu. 
Głównie skupiłam się na papierach, które są tak ładne że szkoda ich zasłaniać. 








 
Box trafia na wyzwanie  
W swojej pracy wykorzystałam papiery Mintay Papers.

https://craft4you.pl/pl/p/Precious-Moment-Papier-05/7418



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...