niedziela, 21 marca 2021

Katka z kwiatem

Hej!

Wiosno gdzie jesteś??

Za oknem zima znów na całego, dlatego chciałam 

Wam pokazać mój  wiosenny klimat:)

Kartkę stworzyłam z papierów  P13 Forest Tea,

Bardzo podobała mi się akwarelowa warstwa,  którą robiłam na warsztatach u Marty 

Piekarczyk i postanowiłam , że zrobię taką w tej pracy. Nie mogło zabraknąć także  mojej 

ulubionej rameczki od Nellie's.  Umieściłam w mojej kompozycji sporo

 wycinanych liści z kolekcji oraz kwiatów, a także przepiękną materiałową róże oraz 

sztuczną oszronioną gałązkę.

*Pamiętajcie , że wszystkie użyte przeze mnie elementy są zaznaczone w opisie.






 
Pracę zgłaszam na wyzwanie 
 


 

 

4 komentarze:

  1. Ślicznie się prezentuje;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna:)!pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...