wtorek, 16 lutego 2021

Powiew wiosny .

 Hej!! 

Ah ta zima! Nie opuszcza Nas wcale, ale to dobrze bo zima taka właśnie powinna być : 

zimna , mroźna, śnieżna. 

Ocieplenie weekendowe przywiało do mnie zapach wiosny, więc postanowiłam Wam pokazać

moją pracę , którą robiłam latem.  

Biel, złoto i zieleń .... czyż nie eleganckie połączenie?

 A do tego kwiaty z foamiranu z 

perełkową girlandą :)

Znacie tą kolekcje? 

Tak tak, to firma Craft o'Clock i kolekcja Celebrate Moments

A dokładnie użyłam arkusza z dodatkami na Chrzest  

Listki i Wianki

Biały Foamiran

Oraz złoty lustrzany papier 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...