wtorek, 16 lutego 2021

Delikatna karteczka z sercem

 Hej Ho! 

U mnie w tym roku powstały dwie kartki

 Walentynkowe. 

Delikatna, z kwiatami z foamiranu z dodatkiem

złota. Połączenie ponadczasowe czyli róż i szary 

to oczywiście kolekcja Paper Heaven 

Pierścień i Róża.

Na drugiej warstwie zrobiłam przeszycia ręczne

 oczywiście radełkiem.

Wycięłam ramkę z wykrojnika Rosy Owl,

tak tak to ta najnowsza ramka.

Wycięłam elementy z małego bloczka i ułożyłam

kompozycję po prawej stronie ramki.

Idealnie pasowały mi tu kwiatuchy, które

 zrobiłam z foamiranu z wykorzystaniem 

wykrojników Hortensji Craft and You.

Wycięłam jeszcze serce i gotowe.

Na Instagramie możecie zobaczyć zapis z live,

na którym robiłam prawie taką samą pracę.

Zapraszam Was serdecznie na Instagram 

Nesme moja pracownia







Pracę zgłaszam do wyzwania






2 komentarze:

  1. Pięknie, subtelnie i elegancko! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven Papers :)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...