niedziela, 22 listopada 2020

Notesik zamykany na ćwiek.

 Hej! 

Oj długo, długo chodził za mną pomysł na notesik

taki jaki robiła Asia Ryba na kanale Craftveny.

Problem w tym , że nie miałam arkusza korkowego,

ale miałam arkusze papieru laminowanego od Craft

o'clock i to właśnie jego użyłam na okładkę. To był

strzał w dziesiątkę, papier okazał się elastyczny 

oraz super się komponował z najnowszą kolekcją 

Altair Art - Butterfly Effect. Okładkę musiałam 

fajnie ozdobić i w tym celu opaliłam papier 

scrapowy, naprawdę super efekt, przykleiłam 

elementy do wycinania oraz zrobiłam zamykanie

na ćwiek. To moja ulubiona metoda zamykania.

W środku zrobiłam sobie kieszonki, przekładkę na 

sznurku oraz małą dołączoną do kolekcji kopertę

 zamykaną na rzep. Strony ozdobiam motylkami, 

oraz stemplem poembossowanym na kalce. 

Dajcie znać czy Wy też lubicie takie notesiki:)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...