środa, 16 września 2020

Kartka z okienkiem w delikatnych kolorach - Craft And You Desing.

 Dzień dobry.

Ostatnio na blog wskakują moje zaległe prace , które już pewnie mieliście okazję zobaczyć. 

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na mój Instagram :

https://www.instagram.com/nesmemojapracownia/?hl=pl.

Dziś pokażę Wam kartę w formacie DL zrobioną z przecudnych papierów , które zawładnęły moim sercem.

Dream Ceremony- Craft And You Desing.

Obserwujcie mój kanał na YT bo szykuję dla Was omówienie tej kolekcji :)

A teraz do rzeczy.... Kartka , którą zrobiłam jest w delikatnych kolorach z kwiatami z foamiranu oraz z 

oknem z tekturki od Fabryki Weny.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...