niedziela, 30 sierpnia 2020

Ślubna inspircja dla Altair Art - Exploding box.

 Witajcie !

Dziś chciałam Wam pokazać mój ślubny exploding box, które wykonałam dla Altair Art,

możecie go zobaczyć na Naszym kanale na YT.

 

Do zrobienia mojej pracy wykorzystałam kolekcję  The Beautiful Moments .

Na wieczku zrobiłam kompozycję z róż, jeśli chcecie zobaczyć jak je zrobić

to zapraszam Was na mój tutorial:


 

Główną ozdobą są gołębie od Fabryki Weny, które ozdobiłam kwiatami z foamiranu. 

Na pierwszej ściance zostawiłam miejsce na karteczkę z życzeniami,

na drugiej ściance zrobiłam wypukłą kieszonkę na pieniążki,

na kolejnej ściance zrobiłam kompozycję z wianka, z elementów z kolekcji 

oraz tekturki od Fabryki Weny -para młoda w kółku.

Na ostatniej ściance umieściłam kalendarz od 

Small wingeles shop.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...