sobota, 2 maja 2020

Dzień Scrapbookingu - Blog Hop z Altair Art

Dzień dobry w ten wyjątkowy dzień - Dzień Scrapbookingu.

Nasz zespół przygotował dla Was szereg inspiracji na dziś, ale złośliwy chochlik pomieszał Nam
prace - każda wylądowała nie na tym blogu co trzeba! Pomożecie nam je uporządkować?

Zapraszamy Was na Blog Hop - obejrzycie wszystkie prace starając się odgadnąć, kto ją stworzył.

Pod każdą pracą zostawcie komentarz, a wróciwszy na nasz blog napiszcie gdzie jest czyja praca.

Zapewne trafiliście do mnie z bloga Fabryka prezentów

A jeśli nie, zapraszam Cię na blog Altair Art

Zobaczcie co pisze autorka  o swojej pracy:

Dla mamy w stylu eko

Na dzisiejszą zabawę przygotowałam kartkę z okazji Dnia Matki w stylu eko.

 Sięgnęłam po arkusz papieru 01 z kolekcji Spring Blossoms i

 uzupełniłam go craftowymi dodatkami.

 Dodałam potuszowane tekturki i sznurek.

 Do tego kompozycja kwiatowa, odpowiedni napis i kartka dla mamy gotowa.





Znacie już autorkę tej pięknej pracy ?

Jeśli tak to zapraszam Was na kolejnego bloga

https://pasjaprostozserca.blogspot.com/2020/05/dzien-scrapbookingu-blog-hop-w-altair.html?fbclid=IwAR1nnb-MDzjNZBe3VhXiIe-gTJZ3FRpN5NEbgb1oVR3fB_YAgd4yVaKehKs




9 komentarzy:

  1. AAAAA jeju uwielbiam prace Ani i mam nadzieję, że nie będzie wtopy. To jest praca Ania and quilling. Cudowna jak zawasze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też obstawiam że to praca Ani.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jedna praca do której chyba nikt nie ma wątpliwości czyja jest 😉piękna jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą piękną pracą nie miałam wątpliwości :D piękna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miętowe kolorki w sytlu eko to praca Ani and quiling.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, Ani ciężko się ukryć ;-) Piękna praca, połączenie kolorystyczne super :-) Pozdrawiam- Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi, praca Ani jest nie do schowania:)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...