środa, 4 marca 2020

Cała Ja - rozdracie, kwiaty, deski, wianki ramki

Hej, oto moja pierwsza inspiracja dla Skarbnicy Pomysłów
Kto mnie zna ten wie , że ja bez kwiatów nie mogę żyć :) 
A że lubię deski , a Altair Art ma ich naprawdę sporo
 to jest dwa w jednym pluss te cudowne tekturki od Fabryki Weny. 
Jak Wam się podoba?
_____________________________________________

Hey, this is my first inspiration for the Skarbnica Pomysłów.
Who knows me knows that I can't  live without floeres:)
I like boards and Altair Art has a lot of then it is two in one
and the wonderful chipboards form the Fabryka Weny.
How do You Like ?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...