poniedziałek, 3 lutego 2020

Exploding box z kolekcji Mysterious Garden./ Exploding box form the Mysterious Garden collection

Hej! Dziś na kanale YouTube Altair Art pokazałam Wam moją inspirację dla Altair Art. W ankiecie na Instagramie wybraliście exploding box. Chcecie wybierać sobie jaką inspirację mam dla Was nagrać? Koniecznie napisz o tym w komentarzu. 

Zrobiłam box z okazji dnia babci i dziadka ale także z okazji urodzin - taki 2 w 1. Użyłam najnowszej kolekcji Altair Art - Mysterious Garden, tekturek z Fabryki Weny i skrzyneczki ze Snip Art. Ozdobiłam kwiatami z foamiranu. 
___________________________________________________________________________

Hello, Today in chanel YouTube Altair Art  I showed my inspiration for Altair Art. In the Instagram poll You chose exploding box. Do want to choose what inspiration to record for You? Write about it in the comment.

I made a box for grandma's and grandpa's day about also for birthday - 2 in 1. I used the latest Altair Art collection - Mysterious Garden, chipboard form the Fabryka Weny and boxes form the Snip Art. I decorated foamiran flowers.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...