wtorek, 3 września 2019

Ślubny Box z shakerem

Witajcie kochani, u mnie od wczoraj pada i pomyślałam ,że to odpowiedni czas aby 

rozświetlić te szare dni. Mam do pokazania sporo prac w takich stonowanych , 

jasnych kolorach, mam nadzieję że Wam się także spodobają.

____________________________________________________________________

Exploding Box z shakerem 

Truly Yours - Piątek Trzynastego (P13) w roli głównej plus shaker od Snip art.
Kwiatuszkami z foamiranu udekorowałam tort, który pochodzi od Wycinanka.
Kieszeń na banknoty ozdobiona wykrojnikiem od Fantasy Dies.
Kalendarz od Small Wingels Shop z serduszkiem Laserowe Love.

Para Młoda na warstwowym wianku złożonym z serwetki od Fantasy Dies, wianka od 

Wycinanka i elementów kwiatowych z kolekcji.









2 komentarze:

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...