piątek, 6 września 2019

Akwarelowe zakładki .

Hello ! 

Ja wiem, większość nie wie, że kiedyś coś tam malowałam.

 Baaa od tego zaczęła się ta cała przygoda ze scrapbookingiem. 

Gdy klientka zobaczyła moją zakładkę , którą zmalowałam dla kumpla baaardzo 

chciała, abym zrobiła dla niej taką samą. 

Wyzywanie dla mnie , bo dawno nie trzymałam w ręku 

pędzla, ale nie lubie zawodzić ludzi także podniosłam tą rękawicę. Efekt oceńcie sami.

____________________________________________________________

Praca pierwotna



A to prace zrobione na życzenie klientki.




Tył zakładki to papiery 13arts - Under the Star Moonflowers


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...