środa, 8 maja 2019

W męskim stylu.

Hej!
Dziś nadrabiam zaległości. Pochłonięta pracą i obowiązkami domowymi całkowicie zapomniałam wrzucić coś nowego na bloga, dlatego pokazuję kartkę w męskim stylu. Wiem, że dla każdej scraperki stworzyć coś dla mężczyzny to wyzywanie. Ja też się obawiałam tego zlecenia, do momentu gdy dowiedziałam , jakie hobby ma obdarowany. Pomysł spadł jak grom z jasnego nieba, szybkie zamówienie w Skarbnica Pomysłów i oto jest!










Papiery  Altair Art / jasne papiery Actionowe
Tekturka zębatki Latarnia Morska
Tekturka motor Craft Moly
Stempel Moc życzeń  Agateria Craft


1 komentarz:

  1. Super kartka, fajna, męska, na pewno obdarowany bedzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...