czwartek, 7 marca 2019

CRAFT WAWA 02.03. 2019

Craft Wawa 02.03.2019 

    Byłam, zobaczyłam, trochę mało powiedziane. Mój pierwszy zjazd , zlot zwał jak zwał Craft wawa 2019 Osobiście byłam w raju :D Coś niesamowitego móc być w miejscu gdzie jest 11 stoisk sprzedażowych, gdzie są pokazy na żywo, gdzie można uczestniczyć w warsztatach. 
   W sumie do wyboru było kilka warsztatów bez płatnych i ja załapałam się tylko na embossing z Agaterii.

Ja się zapisałam na płatne warsztaty, a wybór był ciężki . W sumie te na które chciałam się zapisać odbywały się w tych samych godzinach co jeszcze bardziej utrudniło wybór, yhymmm gdyby tak można było się rozdwoić...
Wybrałam warsztat z Iwoną z kwiatów z foamiranu. Serdecznie polecam gdyby ktoś miał okazję uczestniczyć w takich warsztatach. Naprawdę co innego patrzeć na yt, a co innego na żywo móc spojrzeć na całą procedurę składnia kwiatka, gdzie nikt się nie spieszy, indywidualnie pokazuje jak stworzyć płatek. W dodatku Iwonka to taka ciepła osoba , że czas leci nie wiadomo kiedy. Dużo się nauczyłam i mam ochotę przekazać Ci część mojej wiedzy także obserwuj mnie :)


Co do sklepów...
Stoisk dużo, asortyment jeszcze większy. Byłam zaskoczona ilością produktów wystawionych przez Agaterie Craft. Mnóstwo stempli, masek aaaale i mega dużo tekturek , gdzie w sklepie internetowym widziałam tylko kilka sztuk.  Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie :) Chociaż przyznam się szczerze, że wybrałam się na ten zlot właśnie z myślą o większych zakupach, a kusiły sklepy tym bardziej, że niektóre dały rabat - 10% , 20%  przy odbiorze osobistym na Craft Wawa, Cherry Craft miał - 15% na artykuły nie przecenione, a nie tak jest napisane na cały asortyment , - 10% Craft Passion , - 10% stonogi podajże i -10% dał Creatikon na cały asortyment także milutko z ich strony. Wiem , że Artistiko miało też -10% i -20%. Teraz zerknęłam Studio 75% też dało rabat - 15% i retro shop - 10%. Galeria Papieru miała taniej papiery o ponad 50% pojedyncze arkusze, bloki z 22 zł zeszły na 18 zł. Kurczę żałuję, że nie wzięłam w Cieniu Księżyca, bo nie było 04 tego arkusza w chmurki i mogłam zestaw wziął. I tak w ostatniej chwili wróciłam się do agaterii po stemple napisy, ale to już będzie w poście zakupowym.
Podsumowując jeśli ktoś z Was nie był na takim zlocie to serdecznie polecam, naprawdę warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...