wtorek, 23 maja 2023

Kartka z różą - DT Lexi Design

 Hej!

Dziś w ramach współpracy z marką Lexi Design, pokaże Wam moją inspirację ślubną z kolekcji miesiąca "Field Flowers ". 

W sklepie www.laserowelove.pl kupicie tą kolekcję z rabatem  -10% oraz tekturki z serii Rose Ornaments .

Moja ślubna inspiracja jest dość prostą kartką, główną rolę dogrywa tu przepiękna tekturka na papierach biało-niebieskich. Sama kompozycja jest bardzo delikatna, stworzona z grafik, embossowanych listków, delikatnej koronki oraz róży. Jest to kartka ślubna zatem nie mogło braknąć obrączek.

Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się podoba :)





Zapraszam do wspólnej zabawy na 

Fanpage Lexi Design:)

Buziaki, Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...