wtorek, 21 marca 2023

Kartka Wielkanocna zapis live || dt scrapkowo.pl

 Hej!

Ależ ten czas goni! Dopiero była zima, Boże Narodzenie, a dwa tygodnie trzeba święcić jajka.

Ostatnia chwila na przygotowanie kartek Wielkanocnych, dlatego na live dla sklepu 

scrapkowo.pl wykonałam właśnie taką troszkę mediową pracę. 

Kolekcja której użyłam to "Yellow Spring" od Laserowe Love, tło zrobiłam za pomocą tuszy

Memento, wianuszek wyciełam z arkusza 06, bazie wycięłam wykrojnikiem craft&desing 

dodałam chlapania czarną farbą, a zająca i kaczuszki to odbite stemple.

Zapraszam Was na bloga sklepu:)





Buziaki! Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...