niedziela, 19 lutego 2023

Exploding box Komunijny || dt Laserowe Love

 Witajcie!

Dziś zapraszam Was na inspirację Komunijną w ramach współpracy z firmą Laserowe. Na zbliżający się gorący okres przygotowałam exploding box na bazie eko kraft z papierów Lexi Design "Field Flowers " oraz mnóstwem tekturek. 

Samo wieczko ozdobione jest ażurową tekturką poembossowaną na złoto. To tegoroczna nowość! Dodałam także białą Hostię, kwiaty oraz kłosy, jest miejsce na personalizację.

Środek jest bogato zdobiony, w centralnej części umieściłam kielich 3D, na ściankach znajduje się miejsce na banknoty, życzenia, ramka tekturkowa z chlebem i kielichem oraz napis "Jezu daje samego siebie." 

Do dekoracji użyłam kwiatów oraz delikatnych listków. 









Użyłam


Buziaki !Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...