piątek, 18 lutego 2022

Lubię dżins - inspracja dla scrapkowo.pl

 Hej:)

Jeeeeee!! Doczekałam się papierów LemonCraft w scrapkowo.pl:) bardzo długo męczyłam szefową i udało się:) 

Zapraszam Was na bloga gdzie możecie zobaczyć więcej zdjęć prac oraz listę użytych materiałów:)

14 lutego prowadziłam live na Fanpage scrapkowo.pl i pokazywałam Wam nowe kolekcje jak i te starsze. 

Na moją inspirację dla scrapkowo.pl pocięłam Ladies i zrobiłam kartkę urodzinową. Sama przygotowałam też kwiatuszki, starałam się aby te małe hortensja były bardzo podobne te do tych na papierze, natomiast duży niebieski kwiat jest całkiem inny i obsypany dodatkami. 


Buziaki! Kasia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...