poniedziałek, 20 września 2021

Coraz biżej Świeta! Inspiracja dla scrapkowo.pl

Hej ho!

U mnie prace Świąteczne ruszyły z kopyta ;) W tym roku ( jak co roku ) zaczęłam od P13 , a tym razem wybrałam najnowszą zimową kolekcję - Cosy Winter.

Uwielbiam warstwy więc nie mogło się obejść bez nich, a budowałam je oczywiście za pomocą elementów do wycinania, które znajdziecie w kolekcji, każda warstwa jest dodatkowo przeradełkowana

W pracy musiały się znaleźć także tekturki, na pierwszym planie widać zawijaski ostrokrzew, a za pod kwiatuszkiem jest szyszunia.

Głównym elementem jest poinsencja, ozdobiona sizalem oraz główka suszu.

Całość pogessowałam delikatnie i opruszyłam drobinami z penartu.









Całuski !:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...