poniedziałek, 22 lutego 2021

Zakochani są w śród Nas! Kartka Walentynka inspiracyja dla Fabryki Weny.

 Hej!

Haj Wam minęły Walentynki? U mnie standardowo na słodko:)  . 

Chciałam Wam pokazać, jaką  zrobiłam kartkę Walentynkową chociaż w sumie

 pasuje również jako kartka ślubna . Cały proces z powstawania pracy możecie zobaczyć na kanale

 YouTube - Fabryka Weny (link będzie poniżej) Użyłam pięknych papierów od Craft and You

 Design z kolekcji White Day. Piękne papiery, delikatne wzory.  Nie mogło zabraknąć tekturek, 

ja postawiłam na zakochane ptaszki, oraz na nowość zestaw serc

Dodałam także moje ulubione

listki.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...