piątek, 4 września 2020

Exploding box dla Altair Art.

Hej, piękne było lato prawda? 

Dziś wrzucam Wam boxa w letnich kolorach, który zrobiłam dla Altair Art .

Do jego zrobienia użyłam kolekcji Nightfall oraz tekturek od Fabryki Weny.  

Wianek, który widzicie w mojej pracy pochodzi od Agaterii i kupiłam go w Skarbnicy Pomysłów,

a serwetka to Wykrojnik - Creaive Expressions - Frames and Tags Julia.


 Środek jest bardzo bogaty. Umieściłam w nim parę młodą pod pergolą od Fabryki Weny.

Do ozdobienia dodałam chrobotka, kwiatuszki z foamiranu oraz perełki.



 

Na pierwszej ściance umieściłam kalendarz z datą ślubu. Kalendarz oczywiście od Small Wingels shop.


Na kolejnej ściance przykleiłam różę oraz piękny napis tekturkowy z Fabryki Weny


Do zrobienia następnej ścianki użyłam stempla z cytatem od Agaterii ,

odbitkę zrobiłam na tagu i dodałam kwiatuszka z foamiranu. 


 Na ostatniej ściance nakleiłam życzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...