niedziela, 7 czerwca 2020

W różach, fioletach i złocie.

Hej hej!! 

Ostatnio realizowałam bardzo fajne zamówienie. 

Karteczki w tonacji fiolet - róż - złoto oraz fiolet - róż. 

W swoich pracach za podstawę posłużył mi papier od Altair Art, w 

 pierwszej kartce widzicie papier od Lemon Craft, niestety już nigdzie go nie mogę znaleźć. 
 
 Dodatkiem jest serwetka od Fantasy Dies oraz

kwiaty z foamiranu, które sama zrobiłam

oraz cudowne tekturki od Fabryki Weny.

Kartka oczywiście w zestawie z pudełkiem, który ozdabiałam inspirując się
 
Gosią Matryką.






Drugą kartkę zrobiłam z kolekcji Scrapandme,
również z dodatkami Fabrykowych tekturek,
kwiatów z foamiranu.









2 komentarze:

  1. Zawsze robi na mnie wrażenie jak Ty rozmieszczasz na kartkach te kwiaty. Mimo że jest ich sporo to praca jest lekka i elegancka. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana! Wiesz zawsze mam wrażenie, że za mało tych kwiatów 😉

      Usuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...