czwartek, 24 października 2019

Moja lawendowa interpretacja

Witam się cieplutko z Wami.

Mam dla Was coś specjalnego, świeżego i baaardzo pachnącego. 

Wraz z zimową kolekcją LemonCraft wyszła także kolekcja jesienna ale w kolorach fioletu - My 


Kupiłam , mam (obie :P)

Ale dziś pokaże Wam co powstało z tej drugiej kolekcji.










Ujęć kartki powstało ok 60 i ciężki wybór które tu Wam pokazać.

O samej kartce mogę pisać wiele, asymetryczna konstrukcja warstw 

i charakterystyczne brzegi zrobione według samej mistrzyni Gosi Metryki.

Kwiaty z foamiranu ręcznie przeze mnie robione, wyjątkiem są 3 małe cieniowane kwiatuszki 

zakupione u Ewy Constancji. Kartka ma niesamowity zapach

dzięki suszonej lawendzie, która znajduję w paru miejscach.




Sam papier jak już wspomniałam LemonCraft - My sweet Provence. 

Wszystkie użyte przeze mnie elementy są umieszczone w poście , wystarczy kliknąć i otworzy Wam 

się strona sklepu z artykułem.


Pozdrawiam cieplutko! 

Prace zgłaszam do wyzwania
https://www.facebook.com/groups/274606722975866/permalink/755527311550469/
i
https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2019/10/wyzwanie-49-dowolna-praca-z-tekturka.html

5 komentarzy:

  1. Jak ślicznie! Piękna ta kompozycja kwiatowa :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ukwiecona!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy":)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...