poniedziałek, 2 września 2019

Ślubne prace ze złotem

Witam się w deszczowy dzień. Chciałam przedstawić swoje ślubne prace z użyciem tekturek i wycinanych kwiatów.


Praca stworzona z papierów Craft o' clock, Lemon Craft i tekturki od Tekturkowo,

którą oczywiście poembossowałam na złoto.

 Te piękne róże to oczywiście kolekcja Lemon Craft  Vintage Time 025.
Listki pochodzą także z Craft o'clock Leaves II.

Całość wzbogacona jest listkami tekturkowymi od Crafty Moly  https://www.craftymoly.pl/pl/p/545-Tekturka-Listki-2-G4/4814 oraz sizalem oraz perełkami złotymi z Nuvo.

Inspiracją dzięki której powstała ta praca jest Małgorzata Metryka.
____________________________________________________


Kolejna praca także jest w takim delikatnym klimacie, ale powstała z papierów Piątek Trzynastego (P14) - Truly Yours.

Bardzo podoba mi się motyw gazy , ale brakowało mi złotego kolorku więc postanowiłam ją

poebossować i szczerze to był strzał w dziesiątkę. 

 Efekt mnie zadowolił w stu procentach.

Na gazie znajduje się warstwowy wianek stworzony z dodatków

do wycinania Craft o'clock WreathsI  

i embossowanego na złoto wianka  od Tekturkowo .

W środku Fabryka Weny Para Młoda.

Motylki oczywiście Lemon Craft pokryte płynym szkłem.

  Całość wykończyłam szklanymi perełkami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...