sobota, 14 września 2019

Kartka urodzinowa w brzoskwiniowych barwach.

Dzień dobry! Dziś wita mnie piękne słońce, aż chce się żyć:)

I od razu przypominają mi się wakacje u cioci i piękne , duże brzoskwinie

pachnące latem i słońcem.

Dlatego na to wspomnienie przygotowałam kartkę urodzinową dla mojej 

bardzo dobrej koleżanki.

~ Dziękuję , że jesteś Marciu !~

Kartka skromna

 tagi, koronka, tekturka, kwiaty z foamiranu,  tiul ....





Papiery których użyłam to jedne z moich ulubionych firm


 Każda warstwa jest przeszyta. To są przeszycia ręczne. 

A jak je wykonać, możecie zobaczyć u Gosi

http://scrap-pracownia.blogspot.com/2019/09/reczne-przeszycia-manual-stitches-video.html

Dodatki których użyłam to stacjonarnie kupiona koronka gipiurowa i wstążeczki vintage. 

Elementy takie jak papierowy kwiat i liście pochodzą z kolekcji


Piękna biała foamiranowa róża wykonana przez Ewę Constancję , zapraszam na jej profil,

jeśli jeszcze jej nie znacie.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009502364514

Tekturka potuszowana distress vintage photo, a  pochodzi z Twoja Tekturka

Kreatywna Pracownia Handemade 

http://kreatywna-pracownia.pl/pl/p/Ramka-Gizele-09/319

Specjalnie na moje życzenie Pani Kasia ją pomniejszyła.
Dziękuję bardzo:)


Pracę zgłaszam do wyzwania 
Lemon Craft
LemonCraft
 i

 Tekturkowo


9 komentarzy:

  1. Piękna kartka :-) Bardzo podobają mi się ręczne przeszycia :) - widać ogrom włożonego serca :) Dziękuję za wspólną zabawę w Tekturkowie i życzę powodzenia! :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka z sercem stworzona :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna :-) Fajnie, że dołączyłaś do wyzwania w Lemoncraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza, delikatna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń

Komunijna dla chłopca

  Cześć! Ostatnio była delikatna kolorystyka różu, a dziś czas na kartkę w niebieskościach dla chłopca. Papiery z których powstała moja prac...